Hoşgeldin, ziyaretçi! [ Giriş Yap

 

Şehvet dolu bir gece isteyenlere Tomarza escort kızı Jale

  • Liste: 21 Ekim 2020 20:48
  • Bitiş Tarihi: 4 gün, 18 saat

Açıklama

Hep savundum ve tek kalma isteğimi dile getirdim. Kendim gibi adamlar tanıyorum örneğin. Yani hani aslında düzenli bir şeyler aramayan şu güne kadar hep keyfine odaklı yaşamış. Diyorum içimden tamam şimdi oldu çok güzel anlaşacağız. Fakat ne hikmetse bir türlü bu uzun sürmüyor. Çünkü çekimime kapıldıktan sonra bir anda düşünceleri değişiyor. Hemen sevgili muhabbeti falan filan. Ya sizi bilmem lakin ben tek başıma doğup yalnız öleceğim kavramıyla yaşıyorum. Bunu de değiştirebilecek bir şey olduğunu sanmıyorum. Birilerinin ömrün boyunca yanında olmasını isteyişini anlıyorum fakat bu ben olamam. Hem ben profesyonelliğimden asla ödün vermek istemiyorum. Doğamın kanununa aykırı bir defa. Zaten çok saçma buluyorum bununla hayatını sürdürenleri de. Keşke herkes aynı zihniyeti görebilse ve gerçeklerin farkına varsa. Güvenin bana aramızdaki diyaloglar çok daha sağlıklı olurdu biliyor musunuz? Hani şimdi şiddet, kavgalar, tartışmalar vs. oluyor ya hani çiftlerin arasında. Bunlar dahi yaşanmazdı diye düşünüyorum.
Tek bir bedene sadık kalmak çok zor benim için. Bunun için fazlasıyla tutkulu ve ateşli bir kadınım. Tomarza escort akşamları içinde de tüm sınırsızlığı ile bunu yansıtmaya çabalıyorum. Erkeklerimin de bu durumdan çok memnun kaldıklarına eminim. Sadece arada bir ciddi şeyler istediklerinde veremediğim için üzülüyorlar. Ama hak verirsiniz ki bu benim mesleğim ve bırakma gibi bir niyetim yok açıkçası. Eğer günün biri fikirlerim değişir ve bunu istersem o zaman konuşuruz.
Şehvet kavramı hayatımın olmazsa olmazları arasında. Tomarza escort kadını oluşum bunun göstergesi zaten öyle değil mi? bunun hakkını verebilecek gerçekten anlayış sahibi ve elit beyleri bekliyorum yalnızca yanıma. Günlerimizi renklendirmek açısından dokunuşlarımızı birleştirebiliriz.

Etiket Yok

55 toplam görüntüleme, 2 bugün

  

Listing ID: 1705f5a66d0a4b00

Report problem

Processing your request, Please wait....

Yorum Yaz